МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ....................................................................................................... 4
1 ТУРИЗМДЕГІ МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ........................................................................................................... 9
1.1 Мемлекеттік саясат: анықтамасы, теориялары, қалыптасу жолдары..... 9
1.2 Туристтік қызметтің экономикалық көрсеткіштері.............................. 18
1.3 Туризм саласының қалыптасуы және дамуы: әлемдік тәжірибе.......... 23
2 ТУРИЗМ ИНДУСТРИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ............. 30
2.1 Қазақстандағы туризм: басқару жүйесі, ерекшеліктері........................ 30
2.2 Қазақстандағы туризмнің даму перспективалары және болашағы...... 53
2.3 Туристік-экскурсиялық ресурстары, оның инфрақұрылымы............. 56
2.4 Игерілген туристік-экускурсиялық нысандар және оның құндылығы 61
3 ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТУРИСТІК МАҚСАТЫНДА КӨРНЕКІЛІК ЖЕРЛЕРІН ДАМЫТУ........................................................................................................... 73
3.1. Табиғи және жасанды көрнектілікті жерлердегі туризмді дамыту...... 73
3.2 Қазақстанның туризм қызметін белсендіру жолдары.......................... 76
ҚОРЫТЫНДЫ........................................................................................... 79
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.................................................. 82
ҚОСЫМШАЛАР........................................................................................ 84
Көлемі: 90 бет (интервал: 1)
Жылы: 2014ж
Бағасы: 10 000 т