Маркетингтегі ақпарат жүйесін тұрғызу

Мазмұны

 

1 Ұйымның маркетингтік ақпараттық жүйесін негіздеу....................................................................................................................6

1.1 Маркетингтік ақпарат жүйесі. Үрдістің экономикалық мәні............................6

1.2 «Казфосфат» жауапкершілігі шектеулі серіктестік сипаттамасы...............................................................................................................26

1.3 Маркетингтік ақпарат жүйесінің тағайындалуы және мақсаты.......................................................................................................................38

1.4 Маркетингтік ақпараттық жүйесіне қойылатын талаптар......................................................................................................................40

1.5 Концептуалды схема...........................................................................................50

 

2 Маркетингтегі ақпарат жүйесін жобалау.....................................53

2.1 Мәселенің қойылымы.........................................................................................53

2.2 Ақпараттық жүйедегі есептің орны...................................................................54

2.3 Кіріс ақпараты......................................................................................................55

2.4 Шығыс ақпараты..................................................................................................56

2.5 Ақпараттық база..................................................................................................57

2.6 Программалық қамтамасыз ету..........................................................................60

2.7 Есеп кешенін жүзеге асыруда қолданылатын программалық құралдар жабдығын сипаттау...................................................................................................61

2.8 Программалық қамтамасыз ету құрылымы......................................................62

 

3 Ақпараттық  жүйе деңгейін бағалау және қолдануы мүмкін болатын сала....................................................................................64

3.1           Маркетингтегі ақпараттық жүйені тұрғызуға кететін шығынын есептеу...................................................................................................................64

3.2            Ақпараттық өнімді коммерциялық сатуға берілетін кеңестер және нәтижесін талдау.....................................................................................................................69

 

ҚОРЫТЫНДЫ...........................................................................................................71

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................................72

Қосымша

 

жылы: .

Көлемі: 72 бет (интервал 1), бағасы: 5 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс