МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..................................................................................................................3
I ТАРАУ. МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
1.1. Оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастырудың теориялық негіздемесі...........................................................................6
1.2. Оқушылардың шығармашылық дербестігін қалыптастыру...................10
1.3. Оқушылардың өзіндік жұмысының педагогикалық жағдайы................20
1.4. Мектеп математика сабағында оқушылар орындайтын өзіндік жұмыстың түрлері.......................................................................................25
II ТАРАУ. МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
2.1. Өзіндік жұмыс – дербестік таным әрекетінің ұйымдастыру формасы...................................................................................28
2.2. Математика сабағындағы өз бетімен жасайтын жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі.............................................................................32
2.3. Сабақ кезеңдеріндегі оқушылардың дербестік қызметін ұйымдастыру жолдары........................................................................................................37
2.4. Өзіндік жұмысты ұйымдастыруда бағдарламалап оқыту әдістемесі.....................................................59
2.5. Тақырып бойынша жүргізілген педагогикалық зерттеу жұмыстары...................................................................................................62
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................82
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..............................................................84
жылы: 2016 ж.
Көлемі: 85 бет (интервал 1), бағасы: 12 000 т