МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..................................................................................................................3
I ТАРАУ. МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
1.1. Шығармашылық қабілет туралы ұғым........................................................6
1.2. Математика сабағында оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттырудың алғы шарттары және сыныптан тыс жұмыстар..................11
1.3. Оқушылардың математикалық ғылыми-шығармашылық, зерттеушілік ізденісін қалыптастыру...............................................................................14
II ТАРАУ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
2.1. Оқушылардың өзіндік іс-әрекеттерін ұйымдастыру және шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту әдістемесі.....................................................................................................21
2.2. Математика сабағында жаңа технология әдістерін пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру әдістері..........................................................................................................26
2.3. Ақпараттық коммуникативтік технология негізінде оқушыларының логикалық ойлау қабілеттерін дамыту әдісі.............................................34
2.4. Логикалық есептерді шешу арқылы оқушылардың шығармашылық ойлау қабілетін дамыту әдістері.............37
2.5. Тақырып бойынша жүргізілген педагогикалық зерттеулер...................................................64
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................77
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..............................................................80
жылы: 2016 ж.
Көлемі: 81 бет (интервал 1), бағасы: 12 000 т