МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
I СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ФОНЕТИКАЛЫҚ-ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ҚАБЫЛДАУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ . 6
1.1 Балалардың сөйлеу тілінде фонетикалық-фонематикалық жағынан арнайы әдебиеттерде қаралуы . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
1.2 Ауыр тіл кемістігі бар кіші сынып оқушыларыныңсөйлеу тіліндегі фонетикалық-фонематикалық бұзылыстарының ерекшелігі . . . . . . . 15
1.3 ҚР мүмкіндігі шектеулі балаларға түзете-дамыта көмек беруді ұйымдастыру жағдайы . . . . . . . . . 28
ІІ КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФОНЕТИКАЛЫҚ-ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ҚАБЫЛДАУЫН ДАМЫТУДЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТ НӘТИЖЕЛЕРІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
2.1 Балаларының сөйлеу тіліндегі фонетикалық-фонематикалық жағдайын диогностикалау . . . . . . 34
2.2 Кіші мектеп оқушыларының сөйлеу тіліндегі фонетикалық-фонематикалық кемшіліктерін түзету бағыттары . . 46
2.3 Қалыптастыру экспериментінің әдістемесі мен нәтижелері . . . . . . 53
ҚОРЫТЫНДЫ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ . . . . . . . . . . . . . 61
ҚОСЫМШАЛАР . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Көлемі: 63 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 8 000 т