КІРІСПЕ....................................................................................................................3
I СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ФОНЕТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ЖАҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ......................6
1.1 Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілі дамуының теориялық негізі..........................................................................................................................6
1.2 Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі дыбыс айтылуы бұзылысының түрлеріне сипаттама.......................................................................9
1.3 Сөйлеу тілінің фонетикалық-фонематикалық бұзылысын түзете-дамыту ерекшеліктері...........................................................................................13
II МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ФОНЕТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ЖАҒЫН ТҮЗЕТЕ- ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ .........................................................................................24
2.1 Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі фонетикалық-фонематикалық бұзылысын ерте жастан анықтау..............................................24
2.2 Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілінің фонетикалық-фонематикалық жағын қалыптастыру................................................................32
2.3 Эксперименттік зерттеу жұмысының нәтижелерін талдау......................................................................................................................50
ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................55
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...........................................................................................58
ҚОСЫМША...........................................................................................................61
Көлемі: 63 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т