Бастауыш сынып математикасын оқытуда көрнекілік принципін жүзеге асыру жолдары

КІРІСПЕ 2

І БАСТАУЫШ СЫНЫПТЫҢ МАТЕМАТИКАСЫН ОҚЫТУДА КӨРНЕКІЛІК ПРИНЦИПІН ҚОЛДАНУДЫҢ 
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ- ӘДІСТЕМЕЛІК АЛҒЫШАРТТАРЫ 7
1.1 Психологиялық-педагогикалық әдебиеттердегі көрнекілік принципін жүзеге асырудың теориялық мәселелері 7 
1.2 Математика пәнін оқыту ісіндегі көрнекі және дидактикалық құралдардың маңызы мен мәні және пайдалану қажеттігі 12

2 БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКАСЫН ОҚЫТУДА КӨРНЕКІЛІК ПРИНЦИПІН ІСКЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ЖҮРГІЗУ ЖОЛДАРЫ 19
2.1 Бастауыш сыныптың математика сабақтарына көрнекілік дайындау әдістемесі және оларды қолдану жолдары 19
2.2 Оқушылардың математикадағы іс-әрекеттерін қалыптастырудағы компьютерлік технологияның ролі 38
2.3 Дипломдық жұмыс бойынша эксперимент нәтижелері 54

ҚОРЫТЫНДЫ 56 
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 58
ҚОСЫМШАЛАР 61

 

Көлемі: 61 бет (интервал: 1)

Жылы: 2012ж

Бағасы: 4 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс