КІРІСПЕ 2
І БАСТАУЫШ СЫНЫПТЫҢ МАТЕМАТИКАСЫН ОҚЫТУДА КӨРНЕКІЛІК ПРИНЦИПІН ҚОЛДАНУДЫҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ- ӘДІСТЕМЕЛІК АЛҒЫШАРТТАРЫ 7
1.1 Психологиялық-педагогикалық әдебиеттердегі көрнекілік принципін жүзеге асырудың теориялық мәселелері 7
1.2 Математика пәнін оқыту ісіндегі көрнекі және дидактикалық құралдардың маңызы мен мәні және пайдалану қажеттігі 12
2 БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКАСЫН ОҚЫТУДА КӨРНЕКІЛІК ПРИНЦИПІН ІСКЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ЖҮРГІЗУ ЖОЛДАРЫ 19
2.1 Бастауыш сыныптың математика сабақтарына көрнекілік дайындау әдістемесі және оларды қолдану жолдары 19
2.2 Оқушылардың математикадағы іс-әрекеттерін қалыптастырудағы компьютерлік технологияның ролі 38
2.3 Дипломдық жұмыс бойынша эксперимент нәтижелері 54
ҚОРЫТЫНДЫ 56
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 58
ҚОСЫМШАЛАР 61
Көлемі: 61 бет (интервал: 1)
Жылы: 2012ж
Бағасы: 4 000 т