МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ.................................................................................................................3
1. БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ОҚУ МЕН ЖАЗУДЫ ҮЙРЕТУДІҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Сауат ашу барысындағы оқу мен жазу процесінің психофизиологиялық ерекшеліктері...........................................................................................................7
1.2 Жазуға үйрету тарихынан...............................................................................12
1.3 Оқудың маңызы мен мақсаты, принциптері және бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру....................................................16
2. ЖАЗУҒА, ОҚУҒА ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ
2.1 Бастауыш сыныптарда оқушыларды жазуға үйретудің мақсаты, міндеті, принциптері және жазу жұмыстарына қойылатын талаптар............................24
2.2 Бастауыш сыныптағы оқудың түрлері және оған қойылатын талаптар..................................................................................................................30
2.3 Бастауыш сынып оқушыларын байланыстырып сөйлеу мен байланыстырып жазуға және дұрыс оқып, сауатты жазуға үйретудің әдіс-тәсілдері..................................................................................................................38
2.4 Психофизиологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, көркем жазу дағдысын қалыптастыру.......................................................................................47
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................61
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..............................................................63
ҚОСЫМША.........................................................................................................65
Көлемі: 70 бет (интервал: 1)
Бағасы: 900 т