Мазмұны
Кіріспе
I- бөлім. Қазақ ертегілерінің оқу танымдық процесстердегі алатын орны
1.1. Қазақ ертегілерінің түрлері
1.2. Ертегі жанрының баланың дүниетанымдық әрекеттеріне тәрбиелік әсері
II – бөлім. Қазақ халық ертегілерін бастауыш мектеп оқу-тәрбие процесінде пайдаланудың тиімді жолдары
2.1. Қазақ ертегілерін бастауыш мектеп оқушыларының оқу танымдық әрекеттері бойынша классификациялау
2.2. Бастауыш мектептің оқу-тәрбие жұмыстарында ертегі жанрын пайдаланудың тиімді әдістері мен ұйымдастыру формалары
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Көлемі: 70 бет (интервал: 1)
Бағасы: 8 000 т