МАЗМҰНЫ
Кіріспе . . . . . . . . . . . 3
1 Қазақ халық педагогикасы арқылы оқушыларға құқықтық тәрбие беру теориялық негіздері . . . . . . . 6
1.1. Ағартушы Шоқан Уәлихановтың құқықтық идеялары . . . 6
1.2. Ағартушы-педагог Ахмет Байтұрсыновтың құқықтық идеялары . 13
2 Қазақ халық педагогикасы арқылы оқушыларға құқықтық
тәрбие берудің мазмұны. . . . . . . . 20
2.1. Қазақ ауыз әдебиетіндегі құқықтық тәрбие беру мәселелері . 20
2.1.1 Шешендік сөздердің құқықтық мәні . . . . . 20
2.1.2 Тұрмыс-салт жырларының құқықтық мәні . . . . 23
2.1.3 Ертегілердегі құқықтық тәрбие мәселелері . . . . 26
2.1.4 Аңыз әңгіменің құқықтық-тәрбиелік маңызы . . . 28
2.1.5 Батырлық жырлардың құкықтық және тәрбиелік мәні . . 29
2.1.6 Ғашықтық жырлардағы құқықтық әдеп . . . . 44
2.1.7 Ұлттық ойындардағы құқықтық мәселе . . . . 45
2.2. Қазақ салт-дәстүрлеріндегі құқықтық тәрбие беру мәселелері . 46
2.2.1 Жеке тұлғаның құқығы және оның отбасында ата-ананы құрметтеудегі құқықтық міндеттері 48
2.2.2 Әдеппен сөйлеп әдеттену - құқықтық мәдениет 51
2.2.3 Ұлттық ойындағы құқықтық нормалар 53
2.2.4 Кісі күту - құқықтық мәдениет белгісі 54
2.2.5 Тілашар дәстүрінің құқықтық мәні 57
2.2.6 Мал күту рәсімдеріндегі құқықтық міндеттер 58
2.2.7 Имаңдылық, мейірімділік, қайырымдылық дәстүрлері -
құқықтық мәдениет негіздері 60
2.2.8 Туған жердің табиғатын қорғау құқығы 61
2.2.9 Әдет-ғұрыптар мен өнерпаздықтағы құқықтық мәдениет мәселелері 64
2.2.10 Ел рәміздері және құқықтық міндеттер 66
2.3. Мектеп оқушыларының құқықтық және ұжымдық дәстүрлерінің тәрбиелік мәні . . . . . . . . . 69
Қорытынды . . . . . . . . . . 71
Пайдаланылған әдебиеттер . . . . . . . . 71
Көлемі: 73 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т