Мазмұны
Кіріспе
1 Сауат ашу жұмыстарын ұйымдастарудың ғылыми-теориялық негіздері
1.1 Тұлға белсенділігін қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық негізі
1.2 Оқушы белсенділігін сауат ашу кезеңінде дамытушы орта арқылы қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
1.3 Бастауыш білім берудің сауат ашу кезеңіндегі оқушы белсенділігінің нобайы мен педагогикалық шарттары
2 Бастауыш білім беру кезеңінде сауат ашу жұмыстарын жүргізіудің әдістемесі
2.1 Сауат ашуды кезеңіндегі дамыта оқыту әдістемесіндегі ақыл -ой әрекетін кезеңдік қалыптастыру жолдары
2.2 Сауат ашу кезеңіндегі дамыта оқыту технологиясын пайдалан
2.3 Сауат ашу кезеңіндегі оқушылардың оқу-танымдық белсенділігін қалыптастырудағы тәжірибелік - эскперименттік жұмыстар
Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Көлемі: 95 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы:4 000 т