МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНДЕ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ   ........................................................................................................... 3  

1   МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ  МӘСЕЛЕЛЕРІ

1.1 Педагогикалық, психологиялық әдебиеттерде оқу әрекеті  мәселесінің қарастырылуы .......................  10

1.2 Мектеп жасына дейінгі жалпы сөйлеу тілі бұзылған балаларға оқу әрекетінде логопедиялық көмек көрсетудің    теориялық-әдіснамалық негіздері  ..............  26

1.3 Жалпы сөйлеу тілі бұзылған балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыстың мазмұны  ... 38

2  ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ  ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК МҮМКІНДІКТЕРІ

2.1 Жалпы сөйлеу тілі бұзылған балалармен оқу әрекетінде жүргізілетін логопедиялық жұмыстарды ұйымдастыру .......... 51

2.2 Жалпы сөйлеу тілі бұзылған балалардың оқу әрекетінің қалыптасу деңгейі мен тілдік дамуының сапалық және сандық сипаты  57

2.3 Жалпы сөйлеу тілі бұзылған балалардың оқу әрекетінде түзету жұмыстарын ұйымдастыру .......69

ҚОРЫТЫНДЫ  ................................................................................................  77

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ДЕРЕКТЕР ТІЗІМІ  .................................................   79

ҚОСЫМШАЛАР  .............................................................................................  82

 

Көлемі: 83 бет (интервал: 1)

Жылы: 2013ж

Бағасы: 12 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс