Кіріспе................................................................................................................4
1 МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕҢБЕК ІС-ӘРЕКЕТІ ТӘЖІРИБЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
2.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек іс-әрекеті тәжірибесін ұйымдастырудың тарихи-педагогикалық сипаты......................................8
2.2 Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек іс-әрекеті тәжірибесін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшелігі.....................26
2.3 Кіші мектеп жасындағылардың еңбек іс-әрекеті тәжірибесінің құрылымы, құрамы және мазмұны................................................................33
2 МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТАБИҒАТТАҒЫ ЕҢБЕГІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК НӘТИЖЕЛЕРІ
2.1 Балаларды табиғаттағы еңбегін ұйымдастырудың әдістемесі...............42
2.2 Балалардың жыл мезгілдеріндегі табиғат құбылыстары туралы түсінігін қалыптастырудың жолдары мен әдістері........................................52
2.3 Тәжірибелік-педагогикалық эксперименттің қорытынды нәтижелері59
Қорытынды....................................................................................................64
Пайдаланған әдебиеттер тізімі......................................................................67
Көлемі: 69 бет (интервал: 1)
Жылы: 2014ж
Бағасы: 12 000 т