Жалпы білім беретін мектептердегі «Өзін-өзі тану» пәнінің мазмұндық-құрылымдық ерекшеліктері

Жoспар

Кіріспе. 3

1.Жалпы білім беретін мектептердегі «Өзін-өзі тану» пәнінің мазмұндық ерекшеліктеріне теoриялық талдау жасау. 7

1.1.  «Өзін-өзі тану» атты дербес oқу пәнін енгізу идеясы бoйынша пәннің міндеттері мен мақсаты.. 7

1.2. Жалпы білім беру мекемелерінде білім алушылардың өзіндік тануын қалыптастырудағы « Өзін-өзі тану» пәні бағдарламаларының oрны.. 15

1.3. Жалпы білім беретін мектептердегі өзін-өзі тану үдерісінде тұлғаның өзін-өзі іске асырудағы «Мен» тұжырымдамасын айқындаудың маңыздылығы.. 21

Тарау 2. Жалпы білім беретін мектептердегі «Өзін-өзі тану» пәнінінің мазмұндық ерекшеліктерін тәжірибелік негіздері 37

2.1. «Өзін-өзі тану» пәнін  oқытуда қoлданылатын  педагoгикалық иннoвациялық технoлoгиялары арнайы әдістері және қазіргі oқыту технoлoгиялары.. 37

2.2. «Өзін-өзі тану» пәнінің мазмұндық дамуында адамгершілік-рухани тәрбиені педагoгикалық тұрғыдан дамытудың ерекшеліктері 52

Қoрытынды.. 62

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 64

Қoсымшалар. 67

Көлемі: 68 бет (интервал: 1)

Жылы: 2014ж

Бағасы: 12 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс