МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..................................................................................................................6
1 ЖАЛПЫ СӨЙЛЕМ ҚҰРАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ.............................…9
1.1 Ақыл-ойы кем балалардың жалпы сөйлеу тілінің даму заңдылықтары ....9
1.2 Зияты бұзылған балалардың сөйлеу тілінің ерекшеліктері.......................19
1.3 Зияты зақымдалған балалардың сөздік қорының ерекшеліктері...............27
2 КӨМЕКШІ МЕКТЕП БАЛАЛАРЫНЫҢ ДҰРЫС СӨЙЛЕМ ҚҰРАУЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТ НӘТИЖЕЛЕРІ.....................................................................................................35
2.1 Ақыл-есі ауытқыған балалардың сөйлем құрау құрылымын зерттеу әдістемесі...............................................35
2.2 Сөйлем құрау қателерін түзету жұмысының бағыттары........................... 42
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................61
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................62
Көлемі: 63 бет (интервал: 1)
Бағасы: 1900 т