Ақыл-есі кем балалардың сөйлем құрауын жетілдіру

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ..................................................................................................................6

ЖАЛПЫ СӨЙЛЕМ ҚҰРАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ.............................…9

1.1  Ақыл-ойы кем балалардың жалпы сөйлеу тілінің даму заңдылықтары ....9

1.2  Зияты бұзылған балалардың сөйлеу тілінің ерекшеліктері.......................19

1.3  Зияты зақымдалған балалардың сөздік қорының ерекшеліктері...............27

КӨМЕКШІ МЕКТЕП БАЛАЛАРЫНЫҢ ДҰРЫС СӨЙЛЕМ ҚҰРАУЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТ НӘТИЖЕЛЕРІ.....................................................................................................35

2.1 Ақыл-есі ауытқыған балалардың сөйлем құрау құрылымын зерттеу әдістемесі...............................................35

2.2  Сөйлем құрау қателерін түзету жұмысының бағыттары........................... 42

ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................61

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................62

 

Көлемі: 63 бет (интервал: 1)

Бағасы: 1900 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс