МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ ……………………………………………………6
1. ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЫРЫҚТЫ ЗЕЙІНІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ҒЫЛЫМИ- ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ.......................................11
1.1. Мектеп жасындағы баланың зейін құбылысының қалыптасуы – дүниетанымдық негізі ретінде теориялық ой пікірлер...................11
1.2. Мектеп оқушыларының ырықты зейінін қалыптастырудың факторлары мен әлеуметтік -психологиялық ерекшеліктері17
1.3. Қазіргі мектеп жағдайында инновациялық білім технологиялары және олардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы25
2. ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЫРЫҚТЫ ЗЕЙІНІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫН ТӘЖІРИБЕЛІК ЗЕРТТЕУ.............................................................40
2.1. Бастауыш мектеп жасындағы оқушылардың ырықты зейінінің ауысуы және бөлінуін эксперимент арқылы зерттеу........................................................40
2.2. Жеткіншек жасындағы оқушылардың ырықты зейінінің тұрақтылығы мен шоғырлану қасиеттерін зерттеу жұмыстары.................................................................48
2.3. Мектеп оқушыларының ырықты зейінін қалыптастыру бойынша психологиялық жұмыстарының негізгі бағыттары51
ҚОРЫТЫНДЫ………………………………………............................59
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ………........................61
Көлемі: 62 бет (интервал: 1)
Жылы: 2015ж
Бағасы: 12 000 т