Жоғары сынып оқушыларының жазуындағы кездесетін қателердің түрлері

МАЗМҰНЫ

 

КІРІСПЕ..................................................................................................................6

1  КӨМЕКШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЗУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ...................................9

1.1  Жазудың психофизиологиялық механизмдері мен жазудың қалыптасуы және оның маңызы............................................................................................9

1.2  Көмекші мектеп оқушыларының жазу дағдыларының қалыптасуы.........21

1.3 Көмекші мектептің жоғарғы сынып оқушыларының жазуындағы қателердің түрлері.................................................................................................27

2  КӨМЕКШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЗУЫНДАҒЫ ҚАТЕЛЕРДІ АЛДЫН АЛУҒА ЖӘРДЕМДЕСЕТІН ЖҰМЫС БАҒЫТАРЫ ЖӘНЕ  ТӘЖІРИБЕЛІК............................................................34

2.1 Жазудың функциональды базасын қалыптастырудың негізгі бағыттары...............................................................................................................34

2.2  Кеңістіктік түсініктерін қалыптастыруға арналған жаттығулар мен зерттеу әдістері .............................................................................................44

ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................60

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................62

 

Көлемі: 63 бет (интервал: 1)

Жылы: 2015ж

Бағасы: 12 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс