МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..................................................................................................................6
1 КӨМЕКШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЗУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ...................................9
1.1 Жазудың психофизиологиялық механизмдері мен жазудың қалыптасуы және оның маңызы............................................................................................9
1.2 Көмекші мектеп оқушыларының жазу дағдыларының қалыптасуы.........21
1.3 Көмекші мектептің жоғарғы сынып оқушыларының жазуындағы қателердің түрлері.................................................................................................27
2 КӨМЕКШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЗУЫНДАҒЫ ҚАТЕЛЕРДІ АЛДЫН АЛУҒА ЖӘРДЕМДЕСЕТІН ЖҰМЫС БАҒЫТАРЫ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕЛІК............................................................34
2.1 Жазудың функциональды базасын қалыптастырудың негізгі бағыттары...............................................................................................................34
2.2 Кеңістіктік түсініктерін қалыптастыруға арналған жаттығулар мен зерттеу әдістері .............................................................................................44
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................60
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................62
Көлемі: 63 бет (интервал: 1)
Жылы: 2015ж
Бағасы: 12 000 т