Педагогикалық бағалау кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде

Мазмұны

Кіріспе. 2

1. Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалауды теориялық негіздері 9

1.1.Оқушылардың оқу жұмысын ұйымдастыруда танымдық іс-әрекетін дамытудың педагогикалық-педагогикалық ерекшеліктері 9

1.2. Бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетті қалыптастырудың педагогикалық шарттары.. 30

1.3. Кіші сынып оқушыларының білімін бағалау-оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару құралы ретінде. 43

2.Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалауды тәжірибелік негізі 52

2.1. Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалаудың құpылымдық-мaзмұндық мoдeлi 52

2.2. Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалауға байланысты ұйымдастырылған тәжірибелік-эксперименттің барысы.. 62

2.3.Кіші сынып оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекеттерін басқаруда педагогикалық бағалау бойынша ұсынылатын бағдарлама мен тәжірибелік-эксперименттің нәтижелері 71

Қорытынды.. 83

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 86

 

 

Көлемі:  90 бет, интервал:1

Жылы: 2016ж, бағасы: 15 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс