Мазмұны
Кіріспе. 2
1. Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалауды теориялық негіздері 9
1.1.Оқушылардың оқу жұмысын ұйымдастыруда танымдық іс-әрекетін дамытудың педагогикалық-педагогикалық ерекшеліктері 9
1.2. Бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетті қалыптастырудың педагогикалық шарттары.. 30
1.3. Кіші сынып оқушыларының білімін бағалау-оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару құралы ретінде. 43
2.Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалауды тәжірибелік негізі 52
2.1. Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалаудың құpылымдық-мaзмұндық мoдeлi 52
2.2. Кіші мектеп оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін басқару факторы ретінде педагогикалық бағалауға байланысты ұйымдастырылған тәжірибелік-эксперименттің барысы.. 62
2.3.Кіші сынып оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекеттерін басқаруда педагогикалық бағалау бойынша ұсынылатын бағдарлама мен тәжірибелік-эксперименттің нәтижелері 71
Қорытынды.. 83
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 86
Көлемі: 90 бет, интервал:1
Жылы: 2016ж, бағасы: 15 000 т