Оқушының сабақтағы нашар оқуы мен танымдық іс-әрекетінің байланысын анықтау

Мазмұны

 

Кіріспе. 5

1 Қазіргі зерттеулердегі оқушының оқудағы артта қалуы мен нашар оқуы  мәселесінің теориялық негіздері 8

1.1 Бастауыш сынып оқушысының оқудағы артта қалуы мен нашар оқуы  мәселесінің психологиялық-педагогикалық аспектілер. 8

1.2 Оқудағы артта қалуы мен нашар балалардың ерік-жігер мен мотивациялық саласы   13

1.3  Кіші мектеп жасыңдағы оқушыныңоқудағы артта қалуы мен нашар оқуының танымдық әрекеттермен байланысы.. 15

2 Бастауыш сынып оқушысының оқудағы артта қалуы мен танымдық іс-әрекетінің байланысын анықтауға бағытталған түзету жұмыстары.. 21

2.1 Оқудағы артта қалуы мен танымдық іс-әрекетінің байланысын анықтауға бағытталған диагностикалық жұмыстар. 21

2.2 Кіші мектеп оқушысының оқудағы артта қалуы мен танымдық іс-әрекетінің байланысын анықтауға бағытталған түзету-дамыту жұмыстары.. 27

2.3. Кіші мектеп жасыңдағы оқуы нашар оқушылардың танымдық іс-әрекеті ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жасау. 43

Қорытынды.. 47

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 50

 

 

жылы: 2018 ж.

Көлемі:  52бет (интервал 1), бағасы: 15 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс