Мазмұны
Кіріспе. 5
1 Қазіргі зерттеулердегі оқушының оқудағы артта қалуы мен нашар оқуы мәселесінің теориялық негіздері 8
1.1 Бастауыш сынып оқушысының оқудағы артта қалуы мен нашар оқуы мәселесінің психологиялық-педагогикалық аспектілер. 8
1.2 Оқудағы артта қалуы мен нашар балалардың ерік-жігер мен мотивациялық саласы 13
1.3 Кіші мектеп жасыңдағы оқушыныңоқудағы артта қалуы мен нашар оқуының танымдық әрекеттермен байланысы.. 15
2 Бастауыш сынып оқушысының оқудағы артта қалуы мен танымдық іс-әрекетінің байланысын анықтауға бағытталған түзету жұмыстары.. 21
2.1 Оқудағы артта қалуы мен танымдық іс-әрекетінің байланысын анықтауға бағытталған диагностикалық жұмыстар. 21
2.2 Кіші мектеп оқушысының оқудағы артта қалуы мен танымдық іс-әрекетінің байланысын анықтауға бағытталған түзету-дамыту жұмыстары.. 27
2.3. Кіші мектеп жасыңдағы оқуы нашар оқушылардың танымдық іс-әрекеті ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жасау. 43
Қорытынды.. 47
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 50
жылы: 2018 ж.
Көлемі: 52бет (интервал 1), бағасы: 15 000 т