Мазмұны
Кіріспе
I – бөлім. Сөйлеу тілінің дамуының теориялық негіздері.
1.1. Сөйлеу тілінің дамыту ерекшеліктері, жолдары
1.2. Көмекші мектеп оқушыларының сөйлеу тілінің ерекшеліктері.
1.3. Сөйлеу тілін дамытудағы халық ауыз әдебиетінің маңызы
II – бөлім Көмекші мектеп оқушыларының сөз қорының жағдайы.
2.1. Зерттеу әдістемесі
2.2. Зерттеу нәтижелері
III – бөлім Балалар әдебиеті арқылы көмекші мектеп оқушыларының сөз қорын дамытудың жолдары
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
жылы:
Көлемі: 56бет (интервал 1), бағасы: