Мазмұны
Кіріспе …………………………………………………………………3
1. Нашар еститін балаларды хореография көмегімен оқытудың негіздері
1.1.Есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық мінездемесі
.......................................................................7
1.2. Нашар еститін балалардың икемделуіне, шығармашыл дамуына қозғалыс пен бидің әсері…………………..………………........................33
2. Нашар еститін балалардың шығармашылық қабілеттерін би арқылы дамытудың тәжірибесі…………………………………47
2.1.Ритмді сезіну, қозғалыс координациясы және тірек-қозғалыс қабілеттерін дамыту……………………….………………………………….47
2.2.Нашар еститін балаларда би мен қозғалыс арқылы шығармшалық қабеліттерін дамытудың тәжірибелік негіздері………………………………………………………..55
Қорытынды ………………………………………………………….65
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі…………………….66
жылы: 2019 ж.
Көлемі: 67 бет (интервал 1), бағасы: 20 000 т
8-778-102-73-72