Мазмұны
Кіріспе …………………………………………………………………………2
1. Интеллектісінде бұзылысы бар кіші сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын дамыту мәселесіне теориялық шолу …………………..5
1.1 Интеллектісінде бұзылысы бар оқушыларға клиникалық-психологиялық-педагогикалық мінездеме………………....5
1.2 Танымдық қызығушылықты қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері…………………………………………………..9
1.3 Интеллектісі бұзылған кіші сынып оқушыларында танымдық қызығушылықты қалыптастырудың ерекшеліктері………………………...11
2 Ойын-оқуға деген танымдық қызығушылықты қалыптастырушы және дамытушы негізгі құрал ретінде.............................19
2.1 Ойын-таным құралы………………………………...19
2.2 Ойын түрлері және ойынды қолдану ерекшеліктері …………………22
3 Интеллектісінде бұзылысы бар кіші сынып оушыларының танымдық қызығушылығын дамытудың оңтайлы жолдарын іздеу
3.1 Интеллектісінде бұзылысы бар кіші сынып оқушыларының танымдық қызығушылық дәрежесін анықтау……………………………………… 26
3.2 Интеллектісінде бұзылысы бар кіші сынып оқушыларының танымдық қызығушылық дәрежесін дамыту бойынша жүргізілген түрзету жұмыстары...……… 34
3.2.1 Қазақ тілі және математика сабақтарында дидактикалық ойынды қолдану арқылы оқушының танымдық қызығушылығын дамыту……………………...34
3.3 Зерттеудің нәтижелері.……………………………………………...53
Қорытындые………………………………………………………………………..59
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі……………………………………………60
Жылы: 2019 ж.
Бағасы: 20 000 т
Көлемі: 62 бет.