Мазмұны
КІРІСПЕ. 3
І. Дислалия сөйлеу тілі бұзылысы бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыстың ғылыми-теориялық негіздері 8
1.1.Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілі дамуының теориялық негізі 8
1.2.Дислалия. Дислалияның түрлері мен классификациясы.. 13
1.2.1. Механикалық дислалия. 13
1.2.2.Кемиек /прогнатия/ және опыраусыз/прогения/ 14
1.2.3. Күрделі дислалия және мономорфиялық, полиморфиялық дислалия. 16
1.2.4. Акустикалық-фонемалық дислалия. Артикуляторлық-фонемалық диалалия. Артикуляторлық-фонетикалық дислалия. 16
1.2.5.Р және Р’ дыбыстарының айтылу кемшіліктері және түзету тәсілдері. 20
1.2.6. Л және Л’ дыбыстарының айтылу кемшіліктері және түзету тәсілдері. 22
1.2.7. К, К’, Г, Г’, Х, Х’, (И)-дыбыстарының айтылу кемшіліктері және түзету тәсілдері. 24
1.2.8. Қазақ тіліне тән кейбір дыбыстардың айтылу кемшіліктері және түзету тәсілдері. 27
1.3. Мектеп жасына дейінгі сөйлеу тіліндегі дислалия бұзылысын түзету-дамытудың жолдары.. 29
1.3.1.Дислалия кезінде логопедиялық жұмыстың әдістемесі 32
ІІ. Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі дислалия бұзылысын түзету-дамытудың тәжірибелік негіздері 36
2.1. Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі дислалия бұзылысын анықтау 36
2.2 Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілінің дислалия бұзылысын түзетуге бағытталған логопедиялық жұмыстар. 47
2.3 Эксперименттік зерттеу жұмысының нәтижелерін талдау. 71
ҚОРЫТЫНДЫ.. 76
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 78
ҚОСЫМША 1. 81
Көлемі: 85 бет, интервал: 1.
Жазылған жылы: 2019 ж.
Бағасы: 12 000 т.