ДАМУЫ БҰЗЫЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДА-ГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ

Жоспары:

КІРІСПЕ

І.АҚЫЛ-ОЙ КЕМІСТІКТЕРІ  ТУРАЛЫ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР

1.1 .Ақыл-ой  кемістігінің түрлері.

1.2. Ақыл-ой кемістігінің  ерекшеліктері

 ІІ.БАЛАЛАРДА ДАМУДЫҢ БҰЗЫЛУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКАСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ

2.1. Балаларда дамудың бұзылуы

2.2.Балаларда дамудың бұзылуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының методологиялық принциптері

2.3.Балаларда дамудың бұзылуының психологиялық-педагогикалық диагности-касының міндеттері.

III.ДАМУЫ БҰЗЫЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДА-ГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ

3.1. Даму ерекшеліктері

3.2.Дамуы бұзылған жасөспірімдерді психологиялық  педагогикалық зерттеудің мақсаттары мен міндеттері

3.3. Дамуы бұзылған жасөспірімдерді психологиялық зерттеу процедурасының  ерекшеліктері

3.4. Зерттеу бағдарламасын құрастыру ережелері

IV. ДАМУЫ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ТӘСІЛДЕРІ

4.1.Дамуы бұзылған балаларды  педагогикалық-психологиялық зерттеу.

4.2 Дамуы бұзылған балаларды нейропсихологиялық зерттеу

4.3.Дамуы бұзылған балалардың және жасөспірімдердің тұлғалық зерттеу әдістері

ҚОРТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.

 

Көлемі: 90 бет (интервал: 1)

Бағасы: 10 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс