Дене кемістігі бар балаларды педагогикалық-психологиялық зерттеу

Жоспары:

КІРІСПЕ

І.ДЕНЕ КЕМІСТІКТЕРІ  ТУРАЛЫ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР

1.1 .Дене  кемістігінің түрлері         

1.2. Дене кемістігінң бір түрі-ақыл-ой кемістігінің  ерекшеліктері 

 ІІ.БАЛАЛАР КЕМІСТІГІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКАСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ  

2.1. Дене кемістігінің балалар дамуына әсері            

2.2.Балалар дамуының бұзылуының психологиялық-педагогикалық диагности-касының методологиялық принциптері

2.3.Балаларда дамудың бұзылуының психологиялық-педагогикалық диагности-касының міндеттері.

III.ДАМУЫ БҰЗЫЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ

3.1. Даму ерекшеліктері

3.2.Дамуы бұзылған жасөспірімдерді психологиялық  педагогикалық зерттеудің мақсаттары мен міндеттері

3.3. Дамуы бұзылған жасөспірімдерді психологиялық зерттеу процедурасының  ерекшеліктері

3.4. Зерттеу бағдарламасын құрастыру ережелері

IV.ДЕНЕ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ТӘСІЛДЕРІ

4.1.Дене кемістігі бар балаларды  педагогикалық-психологиялық жағынан  зерттеу

4.2 Дене кемістігі арқылы дамуы бұзылған балаларды нейропсихологиялық  зерттеу   

4.3.Дене кемістігінен дамуы бұзылған балалардың және жасөспірімдердің тұлғалық зерттеу әдістері 

ҚОРЫТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

 

Көлемі: 90 бет (интервал: 1)

Бағасы: 10 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс