мазмұны
Кіріспе
1 ЕРЕКШЕ БІЛІМДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРМЕН ӘР ТҮРЛІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЖҮРГІЗІЛЕТІН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ АНАЛИЗі
1.1 Мұмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру жүйелері тарихи дамуының ғылыми-теориялық негіздері.
1.2 Интеграция арнайы білім беру жүйсенің жүргізүші тенденция ретінде.
2 Моделдік жобаны құрастыру және аймақтық арнайы білім беру жүйесін ұйымдастыру
2.1 Жамбыл облысындағы арнайы білім берудің дамуына жалпы сипаттама
2.2 Бағдарламаның мазмұны мен құрылымы
2.3 Интеграциялық оқыту мектеп-комплексінің білім беру кеңістігін әлеуметтік ұймдастыру
3 Жалпы білім беру жүйесіндегі ерекше білімді қажет ететін балаларға түзету көмектің моделін тәжірибелік- эксперименталды түрде тексеру
3.1 Жобаны тәжірибеде жүзеге асыру бойынша эксперименталды жұмысын ұйымдастыру
3.2 Моделді тәжірибе жүзінде қолданудың маңыздылығын тексеру
Қорытынды
әдебиеттер ТІЗІМІ
Қосымша
Көлемі: 80 бет (интервал: 1)
Бағасы: 4000 т