Жалпы тіл кемістігі бар балалардың танымдық процестерінің дамуын зерттеу

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ....................................................................................................................3

I  ЖАЛПЫ ТІЛ КЕМІСТІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ

ДАМУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ...........................……. 6

1.1  Мектепке дейінгі жастағы балалардың психикалық даму мәселесі........6

1.2  Балалардың танымдық процестерінің қалыптасуын теориялық талдау....16

1.3. Жалпы тіл кемістіктері бар балалардың ес процесінің даму ерекшеліктері .........22

II  ЖАЛПЫ ТІЛ КЕМІСТІКТЕРІ БАР МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕС ПРОЦЕСІНІҢ  ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН АНЫҚТАУ......33

2.1 Мектепке дейінгі жастағы жалпы тіл кемістіктері бар балалардың ес процесінің ерекшеліктерін эксперименталды анықтау жұмысы ..........33

2.2 Есте сақтау танымдық процесін түзете-дамытуға бағытталған  жұмыс 41

2.3 Эксперименталды жұмыстың салыстырмалы нәтижелері... 47

ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................54

ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ..........................................................................................56

 

Көлемі: 58 бет (интервал: 1)

Бағасы:  7000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс