Фонетико-фонематикалық тіл кемістігі бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда ойын мен ойын тәсілдерін қолдану

КІРІСПЕ

1.ФОНЕТИКА-ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ТІЛ ДАМЫМАУШЫЛҒЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ ТІЛІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ  ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ                         

1.1           Балалардың сөйлеу тілінін қалыптастырудың психологиялық-

      педагогикалық аспектілері

1.2           Фонетика-фонематикалық жетіспеушілігі бар балаларда сөйлеу

ерекшеліктері және мінездемесі

1.3           Мектеп жасына дейінгі балаларда фонетика-фонематикалық

жетіпеушілікті түзетуде ойынның рөлі  

2                   МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ ЖАҒДАЙЫН ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ                                         

2.1           Мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің фонетика –

фонематикалық жетіспеушілігін зерттеу

2.2           Фонетикалық-фонематикалық тіл кемістігі бар жоғары мектеп

жасына дейінгі балалармен  топтық жұмыстарда ойынды қолдану ерекшеліктері

2.3  Эксперименталды жұмыстың салыстырмалы нәтижелері

ҚОРЫТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

ҚОСЫМША                                                                                       

 

Көлемі: 60 бет (интервал: 1)

Жылы: 2012ж

Бағасы:5 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс