Тіл кемістігі бар мектеп алды даярлық тобының балаларының оқуды меңгеру даярлығын қалыптастыру

Мазмұны

Кіріспе . 3

1 МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚТЫҢ ҒЫЛЫМИ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ. 7

1.1 БАЛАНЫ МЕКТЕПКЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАҒЫНАН ДАЯРЛАУ МАҢЫЗЫ... 7

1.2 Бала психологиясының мәселелері, сәби өміріндегі алғашқы дағдарыс. 29

1.3 Мектеп жағдайындағы мектепалды даярлықтың сапасын бағалау және балалар шығармашылығын дамыту. 46

2.Тіл кемістігі бар мектеп алды даярлық тобының балаларының оқуды меңгеру даярлығын қалыптастырудың барысы.. 54

2.1.Сөйлеу тілінің бұзылуына жаттығулар. 54

2.2. Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту жолы.. 56

2.3. Мектепке дейінгі жалпы тіл кемістігі бар балалардың ойлау қабілетін ойын арқылы дамыту  61

Қорытынды. 63

Пайдаланылған әдебиеттер. 64

 

Көлемі: 64 бет (интервал: 1)

Бағасы: 12 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс