МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
I НАШАР ЕСТИТІН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТІН ОЙЫН АРҚЫЛЫ ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ . . . . . . . . . . . . 6
1.1 Есту түйсігінің кемістігі бұзылысы мен себеп-салдарына
жалпы түсініктеме . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
1.2 Нашар еститін бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілінің ерекшеліктері . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1.3 Танымдық белсенділігін қалыптастыруда ойынның ролі мен түрлері . . . 17
ІІ ОЙЫН АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТІН ТҮЗЕТЕ - ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
2.1 Нашар еститін балалардың танымдық үдерісін диагностикалау . . . . . 32
2.2 Дидактикалық ойындарды ұйымдастыру арқылы нашар еститін
балалардың танымдық үдерісін дамыту жұмыстары . . . . . . . . . . . 39
2.3 Тәжірибелік - экспериментінің нәтижелері . . . . . . . . . . . . . 52
ҚОРЫТЫНДЫ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ . . . . . . . . . . . . . . 58
ҚОСЫМШАЛАР. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Көлемі: 63 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 12 000 т