КІРІСПЕ.......................................................................................................
I КӨМЕКШІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЗУЫНДА КЕЗДЕСЕТІН ҚАТЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ..............................................................................
1.1 Жазбаша сөйлеу тілі қалыптасуының психологиялық –педагогикалық негіздері................................................................................................................
1.2 Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылу себептері және түрлері ....................
1.3 Көмекші мектеп оқушыларының жазбаша сөйлеу тілі бұзылуының ерекшеліктері.......................................................................................................
ІІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЗУЫНДА КЕЗДЕСЕТІН ҚАТЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ......................................................................................
2.1 Көмекші мектеп оқушыларының жазбаша сөйлеу тілі деңгейін анықтау................................................................................................................
2.2 Көмекші мектеп оқушыларының грамматикалық жағын дамыту жұмысының негізгі бағыттары ......................................................................
2.3 Эксперименттік жұмыс нәтижелеріне талдау жасау..............................
ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................................
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР................................................................
ҚОСЫМША.....................................................................................................
Көлемі: 59 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т