МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ ЖАҒДАЙЫН ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

     КІРІСПЕ

1.ФОНЕТИКА-ФОНЕМАТИКАЛЫҚ ТІЛ ДАМЫМАУШЫЛҒЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ ТІЛІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ  ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ                         

1.1 Балалардың сөйлеу тілінін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық аспектілері

1.2 Фонетика-фонематикалық жетіспеушілігі бар балаларда сөйлеу

ерекшеліктері және мінездемесі

1.3 Мектеп жасына дейінгі балаларда фонетика-фонематикалық

жетіпеушілікті түзетуде ойынның рөлі  

2МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ ЖАҒДАЙЫН ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ                                         

2.1Мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің фонетика–фонематикалық жетіспеушілігін зерттеу

2.2Фонетикалық-фонематикалық тіл кемістігі бар жоғары мектеп

жасына дейінгі балалармен  топтық жұмыстарда ойынды қолдану ерекшеліктері

2.3  Эксперименталды жұмыстың салыстырмалы нәтижелері

ҚОРЫТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

ҚОСЫМША

 

Көлемі: 60 бет (интервал: 1)

Бағасы:4 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс