КIРIСПЕ ……………………………………………………………………3
1 ЖАСТАРДЫҢ ДЕВИАНТТЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫС ПРОБЛЕМАСЫ РЕТІНДЕ ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ..........................8
1.1 Жасөспірім балалардың девианттық мінез-құлық даму классификациясы, тенденциялары мен түсініктері.............................................................8
1.2. Жасөспірім балалардың мiнез-құлықтарына социологиялық зерттеу жүргiзудiң теориялық және әдiстемелiк негiздерi..................................19
1.3 Девиация туралы түсінік және туындау себептері...............................24
1.4 Жеткіншек балалар арасындағы девиациа (девиант) және оның туындау себептері, факторлары, формалары..................................................................29
2 ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ- ҚҰЛЫҚТЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР....................................................................................................43
2.1. Девиацияға душар болған жеткіншек балаларға әлеуметтік педагогикалық көмек................................................................................43
2.2 Әлеуметтік-педагогтың девиантты балалармен жүргізетін жұмыстары............................................................................................................45
2.3. Қалыпқа келтіру, мінезін түзетуге арналған тренингтермен әдіс- тәсілдер...................................................................................................................47
ҚОРЫТЫНДЫ...................................................................................................62
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР...........................................................65
Көлемі: 66 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т