КІРІСПЕ .............................................................................................................3
І МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫ ДАМУЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ-
ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ..........................................................................8
1.1 Сөйлеу тілі дамуының ғылыми-теориялық негізі....................................8
1.2 Психикалық дамуы тежелген балаларға педагогикалық және психологиялық сипаттама.....................12
1.3 Психикалық дамуы тежелген балаларды түзете-дамыту
жұмыстарының ерекшелiктерi......................................................................24
ІІ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ
БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДЫҢ
НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ ..................................................................................29
2.1 Мектепке дейінгі психикалық дамуы тежелген балалардың дамуын анықтау....................29
2.2 Психикалық дамуы тежелген балалардың сөздік қорын дамыту жолдары.....................32
2.3 Эксперименттік зерттеу жұмысының нәтижелерін талдау.....................................51
ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................................55
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.....................................................................................58
ҚОСЫМША.....................................................................................................61
Көлемі: 63 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т