МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ...................................................................................................................3-6
1. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынас ерекшеліктерінің педагогикалық - психологиялық мәселелері................................................7-16
1.2 Әлеуметтік –психологиялық тренингтің психологиялық педагогикалық әдісі ретіндегі ерекшеліктері.....................................................................16-34
1.3 Дамытушы ойындардың балалар қарым-қатынасын дамытудағы маңызы...........................................................................................................34-37
1- ТАРАУ ТҰЖЫРЫМЫ..........................................................................38 -41
2 МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА ҚАРЫМ -ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ
2.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың даралық, тұлғалық қасиеттерін зерттеу............................................................................................................42-45
2.2 5-6 жастағы балалармен топтағы қарым-қатынастарын зерттеудің нәтижелері.....................................................................................................46-48
2.3 5-6 жастағы балалардың үйымдастырылған қарым-қатынас тренингінің нәтижелері....................................................................................................49-54
2-ТАРАУ ТҰЖЫРЫМЫ..............................................................................55-56
ҚОРЫТЫНДЫ.....................................................................................................57-59
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ............................................…...60-63
Көлемі: 63 бет (интервал: 1)
Бағасы: 10 000 т