Студеттердің психологиялық білімін жетілдіруде таксономиялық оқу тапсырмаларын қолданудың тиімділігі
МАЗМҰНЫ
Кіріспе..................................................................................................................... 6
I.ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫП-ҮЙРЕНУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1. Оқу әрекеті, оның құрылымы және жоғарғы оқу орнында өту ерекшеліктері
1.2.Психологиялық білім беруде оқу тапсырмаларын қолданудың маңызы..
1.3.Психология пәнінен сабақ беру үрдісінде танымдық іс-әрекеттің қалыптасуын басқару стратегиялары........
1.4.Оқытушы мен студенттердің ынтымақтасқан іс-әрекетінің түрлері.........
II СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҰҒЫНУ,ТУСІНУ МЕҢГЕРУЛЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1 Психологиялық білімдердің меңгерілуін бақылау. Қателіктер типологиясы.......
2.2 Психологияны оқып-үйренуде оқу тапсырмаларын жүйелі қолданудың тиімділігі.........
2.3 Студенттердің интеллектісін және логикалық ойлау деңгейін анықтау және түзету жұмыстары...............................................................................................
ҚОРЫТЫНДЫ..................................................................................................
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ................................................
Көлемі: 71 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т