Студеттердің психологиялық білімін жетілдіруде таксономиялық оқу тапсырмаларын қолданудың тиімділігі

МАЗМҰНЫ

 Кіріспе..................................................................................................................... 6

I.ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫП-ҮЙРЕНУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

1.1. Оқу әрекеті, оның құрылымы және жоғарғы оқу орнында өту ерекшеліктері

1.2.Психологиялық білім беруде оқу тапсырмаларын қолданудың маңызы..

1.3.Психология пәнінен сабақ беру үрдісінде танымдық іс-әрекеттің қалыптасуын басқару стратегиялары........

1.4.Оқытушы мен студенттердің ынтымақтасқан іс-әрекетінің түрлері.........

II СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҰҒЫНУ,ТУСІНУ МЕҢГЕРУЛЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

2.1 Психологиялық білімдердің меңгерілуін бақылау. Қателіктер типологиясы.......

2.2 Психологияны оқып-үйренуде оқу тапсырмаларын жүйелі қолданудың тиімділігі.........

2.3 Студенттердің интеллектісін және логикалық ойлау деңгейін анықтау және түзету жұмыстары...............................................................................................

ҚОРЫТЫНДЫ..................................................................................................

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ................................................ 

 

Көлемі: 71 бет (интервал: 1)

Жылы: 2013ж

Бағасы: 10 000 т

 

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс