МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ........................................................................................4-6
І.ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
1.1. Тұлғаның өзіндік анықтауының психологиялық
ерекшеліктері.......................................................................................7-11
1.2.Ұжым және топтардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы...................................................................................11-20
1.3. Балалар мен жасөспірімдер топтарындағы тұлғааралық қатынастардың құрылымы..........................................................20-24
1.4. Жасөспірімдердің тұлғааралық қатынастарының психологиялық сипаттамасы және ерекшеліктері.................................................24-27
1.5. Жасөспірімдердің өзін-өзі бағалауы мен «Мен-
тұжырымдамасы»..............................................................27-36
ІІ. ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ТҰЛҒААРАЛЫҚ ӨЗАРА ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ЖӘНЕ ӨЗ-ӨЗІН БАҒАЛАУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕЛУІ
2.1. Әдістемелердің сипаттамасы...................................37-42
2.2. Зерттеу жұмысының жағдайлары мен процедураларының сипаттамасы..................................................................42-52
2.3. Өзін-өзі бағалауының деңгейі әртүрлі балалардың мәртебелік жағдайы........................................................................................53-55
ҚОРЫТЫНДЫЛАР ЖӘНЕ ҰСЫНЫСТАР.........................56
ҚОРЫТЫНДЫ...................................................................57
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.....................................58-59
ҚОСЫМША..................................................................................60-77
Көлемі: 78 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 12 000 т