МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
1. ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАРЫ .........................
1.1 Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу әрекетін қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері
1.2 Есту қабілеті бұзылған балалардың психофизикалық даму ерекшеліктері.
1.3 Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу әрекетін қалыптастыру барысында жүргізілетін жұмыстың мазмұны ...
2. ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТӘЖІРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ.........
2.1 Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу әрекетін диагностикалау жұмыстары.......
2.2 Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу әрекетін қалыптастыру жұмыстарының мазмұны..
ҚОРЫТЫНДЫ...............................................................................................
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ДЕРЕКТЕР ТІЗІМІ ...............................................
Көлемі: 57 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 12 000 т