Студеттердің психологиялық білімін жетілдіруде таксономиялық оқу тапсырмаларын қолданудың тиімділігі
МАЗМҰНЫ
Кіріспе..................................................................................................................... 3-6
I ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫП-ҮЙРЕНУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ...........................................................................................................
1.1 Оқу әрекеті,оның құрылымы және жоғарғы оқу орнында өту
ерекшеліктері............................................................................................... 7-14
1.2 Психологиялық білім беруде оқу тапсырмаларын қолданудың маңызы................................................................................................................... 14-32
1.3 Психология пәнінен сабақ беру үрдісінде танымдық іс-әрекеттің қалыптасуын басқару стратегиялары....................................................................................... 32-44
1.4 Оқытушы мен студенттердің ынтымақтасқан іс-әрекетінің түрлері................................................................................................................. 44-59
II СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҰҒЫНУ,ТУСІНУ МЕҢГЕРУЛЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1 Психологиялық білімдердің меңгерілуін бақылау.Қателіктер типологиясы.........................................................................................................
2.2 Психологияны оқып-үйренуде оқу тапсырмаларын жүйелі қолданудың тиімділігі..............................................................................................................
2.3 Студенттердің интеллектісін және логикалық ойлау деңгейін анықтау және түзету жұмыстары...............................................................................................
ҚОРЫТЫНДЫ..................................................................................................
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ................................................
жылы: 20 ж.
Көлемі: 89 бет (интервал 1), бағасы: 20 000 т