Мазмұны
Кіріспе.................................................................................................................4-6 І. ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІ 1.1. Қарым-қатынас – адамдардың бір-бірін тану құралы ретінде........7-27 1.2. Сынып ұжымында қарым-қатынас ерекшеліктерін қалыптастырудағы мектеп психологының ықпалы..............................27-30 1.3.Жасөспірімдердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру мақсатында құрастырылған бағдарламаның психологиялық маңызы..............................................................................................................30-44 ІІ. ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ҚАРЫМ – ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ТӘЖІРИБЕ ЖҮЗІНДЕ АНЫҚТАУ 2.1. Сынып ұжымы оқушыларының қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу...............................................................................................................45-56 2.2. Қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру барысында түзету жұмыстарын жүргізудің маңызы...............................................................56-60 Қорытынды.......................................................................................................61-62 Әдебиеттер тізімі.............................................................................................63-65 |
Қосымшалар....................................................................................................66-83
Көлемі: 68 бет (интервал:1)
Бағасы: 8 000 т