ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСУЫНА АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ ЫҚПАЛЫ

МАЗМҰНЫ

 

КІРІСПЕ...............................................................................................3-5

I. ТАРАУ ХIХ Ғ. ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ АҒАРТУШЫ-ДЕМОКРАТ ОЙШЫЛДАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ  ОЙ-ПІКІРЛЕРІ

1.1.  Абай мұраларының психологиялық маңызы...........................

1.2 . Абай шығармаларының  психологиялық тұрғыда зерттеліну жағдайы   ...................................... .......................

Бірінші тарау бойынша ой-тұжырымы.....................................

II. ТАРАУ АБАЙ МҰРАЛАРЫН ОҚУ ҮРДІСІНДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТӘЖІРБЕЛІК НЕГІЗДЕРІ

2.1. Абай Құнанбаев мұрасын оқу процесінде қолданудың психологиялық мәселелері.........................................................

2.2. Абай Құнанбаев еңбектерінің жалпы білім беретін мектептің оқу үрдісінде жеткіншектердің жеке тұлғасын қалыптастырудағы маңызы және пайдалану жолдары.............................................

Екінші тарау бойынша ой-тұжырымы.......................................

ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................

ҚОСЫМШАЛАР

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..........................................

 

Көлемі: 60 бет (интервал:1)

Бағасы: 10 000 т

 

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс