Бағалау мен өзін-өзі бағалауды салыстыру әдісі арқылы бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын анықтау

Мазмұны

 КІРІСПЕ

1.БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛКТЕРІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

1.1.         Бастауыш сынып оқушыларының психикалық ерекшеліктері

1.2.         Отандық және шетел психологтарының еңбектерінде сана- сезімнің зерттелуі

1.3.         Өзін-өзі бағалау туралы жалпы түсінік

1.4.         Оқу іс-әрекетінде бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын зерттеу

1.5.         Отбасы мен ұстаздардың оқушының өзін-өзі бағалауында алатын  рөлі. Қазіргі мектептегі бағалау мәселесі.

 2 .БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА БАСЫМ КЕЛЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ТҮРЛЕРІН АНЫҚТАУ

2.1.Зерттеу құралдарын диагностикалау

2.2. Зерттеу барысында алынған нәтижелерді өңдеу

2.3. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған психологиялық және педагогикалық ұсыныстар

 ҚОРЫТЫНДЫ

 ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

ҚОСЫМША

 

Көлемі: 61 бет (интервал:1)

Бағасы: 10 000 т

 

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс