МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ ............................................................................. 3-5
І. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АУЫЗША СӨЙЛЕУІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Оқушылардың ауызша сөйлеу ерекшеліктерінің алыс-жақын шет елдік әдебиеттерде зерттеліну жағдайлары................ 6-16
1.2. Оқушылардың ана тілі грамматикасын меңгеруі мен ауызша сөйлеу ерекшеліктерінің отандық ғалымдардың еңбектерінде зерттеліну жағдайлары..................................................... 16-30
1.3 Жеті жастағы дағдарыстың баланың танымдық процестерінің дамуына әсері................31-37
ІІ. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АУЫЗША СӨЙЛЕУІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1. Бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеуін дамытуда қазақ ауыз әдебиеті үлгілерінің психологиялық ықпалы.....38-44
2.2. Бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеу ерекшеліктерін тәжірибелік тұрғыдан зерттеу.......................44-56
ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................. 57-58
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.................... 59-61
ҚОСЫМШАЛАР..........................................................62-72
Көлемі: 72 бет (интервал:1)
Бағасы: 10 000 т