МАЗМҰНЫ
Кірісіпе.............................................................................................................5-7
І. Жеткіншектік жастағы балалардың қарым-қатынас ерекшеліктерінің гылыми – теориялық негіздері
1.1 Жеткіншектік жастағы балалардың қарым-қатынас мәселесі..........8-17
1.2 Жеткіншектердің ұжымдағы қарым – қатынасы ............................17-22
А. Педагогтың жеткіншекпен қарым-қатынасындағы рөлі және жеткіншектің оқу әрекеті.....................................................................22-28
Ә. Жеткіншектің ересектермен қарым-қатынасының жеке тұлға ретінде қалыптасуына тигізетін әсері.....................................................................28-34
Б. Жеткіншектердің құрдастарымен қарым-қатынасы және оган қойылатын талаптар....................................................................................34-41
Бірінші тарау бойынша ой тұжырымы..................................................41-43
ІІ. ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТӘЖІРИБЕ ЖҮЗІНДЕ АНЫҚТАУ
2.1 Жеткіншектердің қарым-қатынасын зерттеу әдістері мен процедурасы.................................................................................................44-54
2.2 Жеткіншектік жастағы балалардың қарым-қатынас ерекшеліктерінің үйлесімді дамуындағы түзету жұмыстарының психологиялық ықпалы...........................................................................................................54-59
Екінші тарау бойынша ой тұжырымы.....................................................59-60
ҚОРЫТЫНДЫ...........................................................................................61-62
ГЛОССАРИЙ.................................................................................................63
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.........................................64-66
Көлемі: 67 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 5 000 т