Мазмұны
КІРІСПЕ
І ТАРАУ. КІШІ ЖАСӨСПІРІМДЕР ЖАС ШАМАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
1.1. Топ пен ұжымның психологиялық сипаттамасы.
1.1.1. Топтардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы.
1.1.2. Әлеуметтік ұжымшылдық. Индивид пен топтың арасындағы қатынастар.
1.2. Балалар мен жасөспірімдер топтарындағы тұлғааралық қатынастардың құрылымы
1.3. Жасөспірімдердің тұлғааралық қатынастарының психологиялық сипаттамасы және ерекшеліктері
1.4. Жасөспірімдердің өзін-өзі бағалауы мен «Мен-
тұжырымдамасы»
ІІ ТАРАУ. КІШІ ЖАСӨСПІРІМДІК ЖАС ШАМАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТҰЛҒААРАЛЫҚ ӨЗАРА ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ЖӘНЕ ӨЗ-ӨЗІН БАҒАЛАУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕЛУІ
2.1. Әдістемелердің сипаттамасы
2.1.1. Социометриялық эксперимент. Социометрия әдісі
2.1.2. Өзін-өзі бағалау қасиетін зерттеу әдістемесі (Т.Дембо – С.Рубинштейн).
2.3. Зерттеу жұмысының жағдайлары мен процедураларының сипаттамасы
3 ТАРАУ. ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ
3.1. Социометриялық эксперименттің мәліметтерін өңдеу.
3.2. Т.Дембо-С.Рубинштейн әдістемесі бойынша мәліметтердің өңделуі (тұлға қасиеттерінің өзін-өзіс бағалауын анықтау).
3.3. Өзін-өзі бағалауының деңгейі әртүрлі балалардың мәртебелік жағдайы
3.4. Зерттеу нәтижелерінің математикалық өңделуі.
ҚОРЫТЫНДЫЛАР ЖӘНЕ ҰСЫНЫСТАР
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМША
Көлемі: 78 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т