Оқу іс-әрекетінің мотивациясы ретінде алты жасар бала қиялының психологиялық ерекшеліктері

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ................................................................................................ 3-6

1-ТАРАУ.   Алты жастағы балаларға психологиялық сипаттама және қиял процесінің қалыптасу ерекшеліктері

1.1.  Алты жасар балалардың психологиялық ерекшеліктері............ 7-13

1.2.  Іс-әрекеттің танымдық процестегі алатын орны мен теориялық
негіздері....... ............................. ...................................... .................... 14-24

1.3.   Алты жасар балалар қиялының іс-әрекет мотивациясы ретінде
қарастырылу мәселелері....................................................................... 25 -33

2-ТАРАУ.  Алты жасар балалар қиялының іс-әрекет мотивациясы ретіндегі қарастырылуын экспериментті зерттеу

2.1.  Эксперименттің мақсат-міндеттері, сыналушыларға сипаттама.... 34 - 40

2.2.  Экспериментті жұмыстарды жүргізу барысы және

мәліметтерді өңдеу................................................................................. 41-46

2.3.   Алты жасар балалардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған
психологиялық-әдістемелік ұсыныстар................................................ 47- 51

ҚОРЫТЫНДЫ...................................................................................... .52-53

ПАЙДАЛАНЬІЛҒАНӘДЕБИЕТТЕРТІЗІМІ............................... 54-56

ҚОСЫМША..................................................................................... 57-58

 

Көлемі: 61 бет (интервал: 1)

Жылы: 2013ж

Бағасы: 10 000 т

 

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс