МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ................................................................................................ 3-6
1-ТАРАУ. Алты жастағы балаларға психологиялық сипаттама және қиял процесінің қалыптасу ерекшеліктері
1.1. Алты жасар балалардың психологиялық ерекшеліктері............ 7-13
1.2. Іс-әрекеттің танымдық процестегі алатын орны мен теориялық
негіздері....... ............................. ...................................... .................... 14-24
1.3. Алты жасар балалар қиялының іс-әрекет мотивациясы ретінде
қарастырылу мәселелері....................................................................... 25 -33
2-ТАРАУ. Алты жасар балалар қиялының іс-әрекет мотивациясы ретіндегі қарастырылуын экспериментті зерттеу
2.1. Эксперименттің мақсат-міндеттері, сыналушыларға сипаттама.... 34 - 40
2.2. Экспериментті жұмыстарды жүргізу барысы және
мәліметтерді өңдеу................................................................................. 41-46
2.3. Алты жасар балалардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған
психологиялық-әдістемелік ұсыныстар................................................ 47- 51
ҚОРЫТЫНДЫ...................................................................................... .52-53
ПАЙДАЛАНЬІЛҒАНӘДЕБИЕТТЕРТІЗІМІ............................... 54-56
ҚОСЫМША..................................................................................... 57-58
Көлемі: 61 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 10 000 т