Мазмұны
КІРІСПЕ.. 4
І. ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҰЖЫМДАҒЫ ӨЗАРА ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 7
І.І. Қарым-қатынас туралы шетелдік және отандық ғалымдардың зерттеулеріне талдау. 7
І.II. ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ДАРА-ТИПОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. 15
І.ІІІ. Адамдар арасындағы қарым – қатынастың әлеуметтік – психологиялық заңдылықтары.. 37
І.ІІІ. Еңбек ұжымында адамның қарым-қатынасқа икемділігі, коммуникативті қасиеттері. 50
І.ІҮ. Еңбек ұжымында тұлғааралық дау-дамайдың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері 53
ІІ.ЕҢБЕК ҰЖЫМЫН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. 58
ІІ.І. Ұжым түрлері және даму кезеңдері. 58
Қорытынды.. 89
ҚОСЫМШАЛАР. 90
Көлемі: 100 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 15 000 т