ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҰЖЫМДАҒЫ ӨЗАРА ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Мазмұны

КІРІСПЕ.. 4

І. ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҰЖЫМДАҒЫ ӨЗАРА ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 7

І.І. Қарым-қатынас  туралы  шетелдік және отандық ғалымдардың зерттеулеріне талдау. 7

І.II. ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ДАРА-ТИПОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. 15

І.ІІІ. Адамдар арасындағы  қарым – қатынастың  әлеуметтік – психологиялық заңдылықтары.. 37

І.ІІІ. Еңбек ұжымында адамның қарым-қатынасқа икемділігі, коммуникативті қасиеттері. 50

І.ІҮ. Еңбек ұжымында тұлғааралық дау-дамайдың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері 53

ІІ.ЕҢБЕК ҰЖЫМЫН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. 58

ІІ.І. Ұжым түрлері және даму кезеңдері. 58

Қорытынды.. 89

ҚОСЫМШАЛАР. 90

 

Көлемі: 100 бет (интервал: 1)

Жылы: 2013ж

Бағасы: 15 000 т

 

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс