Мазмұны
Анықтамалар мен терминдер. 2
Қысқартулар мен белгілеулер. 3
Нормативтік сілтемелер. 4
Кіріспе. 6
1. Қазақстан тарихы сабағында білімгердің танымдық іс-әрекеттерін дамытуда сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолданудың ерекшеліктерін теориялық тұрғыда талдау. 8
1.1. «Таным», «іс-әрекет» және «танымдық іс-әрекет» ұғымдарының педагогикалық, психологиялық ғылыми зерттеулерде көрінісі 8
1.2. Білімгерлердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырудың жолдары мен тәсілдері 19
1.3. Қазақстан тарихы сабағында білімгердің танымдық іс-әрекеттерін қалыптастыруда сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолданудың әдіс-тәсілдері 32
2. Қазақстан тарихы сабағында білімгердің танымдық іс-әрекеттерін дамытуда сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолданудың тәжірибелік негіздеру. 48
2.1.Білімгердің танымдық іс-әрекеттерін Қазақстан тарихы сабағында сыни тұрғыдан ойлау арқылы қолданудың әдістемесі 48
2.2. Қазақстан тарихы сабағында білімгердің танымдық іс-әрекеттерін дамытуда сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдануға бағытталған педагогикалық тәжірибенің барысы.. 60
2.3.Зерттеу жұмысының нәтижелері мен өзіндік ұсыныстар. 65
Қорытынды......75
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі........77
Көлемі: 80 бет, интервал: 1.
Жазылған жылы: 2020 ж.
Бағасы: 15 000 т.