Тарих сабақтарында оқушылардың білімін бақылаудың оңтайлы тәсілдерін анықтау (Жаңартылған мазмұндағы бағдарлама шеңберінде)

Мазмұны

 

Кіріспе. 2

1. Оқушылардың білімін бақылаудың оңтайлы тәсілдерін анықтаудың теориялық негіздері 

1.1. Оқушылардың білімін бақылау мәселесінің педагогикалық-психологиялық ғылыми әдебиеттерде көрініс табуы.. 

1.2. Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында оқушылардың білімін бақылау мен бағалаудың ерекшеліктері 

1.3. Тарих сабақтарында критериалды бағалау жүйесінің тиімділіктері 

2.Тарих сабақтарында оқушылардың білімін бақылаудың оңтайлы тәсілдерін анықтауға негізделген педагогикалық тәжірибе жұмыстары (Жаңартылған мазмұндағы бағдарлама шеңберінде)

2.1. Қазақстан тарихы сабағында оқушылардың білімін бағалаудың басты критерийлері 

2.2. Тарих сабақтарында оқушылардың білімін бақылаудың оңтайлы тәсілдерін анықтаудың құpылымдық-мaзмұндық мoдeлi

2.3. Тарих сабақтарында оқушылардың білімін бақылаудың оңтайлы тәсілдерін анықтауға негізделген педагогикалық тәжірибе жұмыстары.. 

Қорытынды..

Қолданылған әдебиеттер тізімі: 

 

 

Көлемі: 100 бет, интервал: 1.

Жазылған жылы: 2021 ж.

Бағасы: 15 000 т.

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс