Ағылшын тілі сабағын Блум таксономиясы негізінде ұйымдастыру

Мазмұны

 

 

Кіріспе................................................................................................................3

1 Оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыру ретінде Блум таксономиясын қолданудың теориялық негіздері...........................................................................................................8

1.1 Танымдық іс-әрекет түсінігіне педагогикалық-психологиялық сипаттама. 8

1.2  Бенжамен Блум таксономиясы-таным саласындағы оқыту-білім беру мақсаттарының жіктелуі (классификациясы) 13

1.3 Шет тілі сабақтарында оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыруда Блум таксономиясын қолданудың педагогикалық шарттары.. 26

2  Шет тілдік білім беру аясында оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыру ретінде Блум таксономиясын қолданудың тәжірибелік негіздері 33

2.1 Ағылшын тілі сабағында Блум таксономиясын қолданудың әдістемелік негіздері 33

2.2 Шет тілдік білім беру аясында оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыру ретінде Блум таксономиясын қолдануға негізделген педагогикалық тәжірибенің барысы.. 40

2.3 Педагогикалық тәжірибенің нәтижелері 52

Қорытынды...................................................................................................59

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.................................................61

1-қосымша–№1 сабақ. 63

2-қосымша–№2 сабақ. 65

3-қосымша – Б. Блум таксономиясы бойынша Ағылшын тілі сабағын ұйымдастырудың алгоритмі 67

 

 

жылы: 2017 ж.

Көлемі:  70 бет (интервал 1), бағасы: 4 000 т 

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс