Мазмұны
Кіріспе................................................................................................................3
1 Оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыру ретінде Блум таксономиясын қолданудың теориялық негіздері...........................................................................................................8
1.1 Танымдық іс-әрекет түсінігіне педагогикалық-психологиялық сипаттама. 8
1.2 Бенжамен Блум таксономиясы-таным саласындағы оқыту-білім беру мақсаттарының жіктелуі (классификациясы) 13
1.3 Шет тілі сабақтарында оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыруда Блум таксономиясын қолданудың педагогикалық шарттары.. 26
2 Шет тілдік білім беру аясында оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыру ретінде Блум таксономиясын қолданудың тәжірибелік негіздері 33
2.1 Ағылшын тілі сабағында Блум таксономиясын қолданудың әдістемелік негіздері 33
2.2 Шет тілдік білім беру аясында оқушылардың таным іс-әрекеттерін ұйымдастыру ретінде Блум таксономиясын қолдануға негізделген педагогикалық тәжірибенің барысы.. 40
2.3 Педагогикалық тәжірибенің нәтижелері 52
Қорытынды...................................................................................................59
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.................................................61
1-қосымша–№1 сабақ. 63
2-қосымша–№2 сабақ. 65
3-қосымша – Б. Блум таксономиясы бойынша Ағылшын тілі сабағын ұйымдастырудың алгоритмі 67
жылы: 2017 ж.
Көлемі: 70 бет (интервал 1), бағасы: 4 000 т